Alla inlägg den 9 december 2016

Av Adelina - 9 december 2016 06:42

Prins Naveen

Story. Bröt banden med gamla traditioner och lärde sig innebörden av riktig kärlek.

Vad minns du från din uppväxt? Det var hela tiden massor av saker som jag skulle lära mig. Som prins är det många saker som man måste kunna. Det var väldigt många plikter och så. Jag var ju ändå bara ett barn. Tycker inte man borde göra allt så seriöst.

Hade du någon dröm när du var yngre om vad du skulle bli i framtiden? Jag ville då inte bli kung. Helst skulle jag vilja resa runt lite. Träffa människor. Spela musik. Det skulle vara skönt.

Vad var din första tanke när du såg Tiana? Jag trodde verkligen hon var en riktig prinsessa. Hon var så vacker och strålade så mycket glädje. Jag vet att hon inte alltid känner sig som en prinsessa men hon kommer alltid vara en prinsessa för mig.

Vad har du lärt dig av allt som hänt? Det blir inte alltid som man tänkt. Det blir inte alltid som andra tänkt men det blir oftast bra. Om du hittar någon och du känner att den personer är den rätta så håll fast vid den personen. För då spelar det ingen roll om ni lever i ett skjul eller i ett slott. Om ni är grodor eller kungligheter. Ni har varandra och det kommer alltid vara tillräckligt. Jag kommer aldrig kunna bli den kungen mina föräldrar vill att jag ska vara. Men jag kommer istället vara den kungen som det var tänkt att jag skulle bli.

 

Presentation


Välkommen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor
Vad vill ni jag ska göra på bloggen?
 En berättelse
 Mer videor
 Mer bilder
 Dikter
 Följetong
 Dagbok
 Eget alternativ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards