Alla inlägg under oktober 2014

Av Adelina - 31 oktober 2014 21:36

jag bakade lite halloween kakor, det tog över en timme att måla alla

Av Adelina - 19 oktober 2014 13:35

Nu har det varit ett tag sen senast. Hur har ni det? Jag hoppas ni har läst alla delar från min Sydafrika resa, om ni inte har det är det bara att bläddra ner och leta fram läsglasögonen och börja läsa. Det blev inte så mycket till ett slut men jag måste berätta att den resan har gjort så jag både ändrat hur jag tänker om saker och ting och hur tacksam jag försöker vara för allt jag har. Jag håller fortfarande kontakten (via mobilen) med några från Sydafrika. Det känns väldigt mäktigt att jag fått chansen att lära känna dom här otroligt unika människorna och att jag fått mer kontakt med dom jag åkte dit med.   Från en sak till en annan, JAG VILL HA SNÖ!! Nu är det så att jag tycker inte om sånt här väder. Det är kallt så man måste ha mycket kläder men ändå ingen snö? MODER NATUR OM DU LÄSER DETTA, GE MIG SNÖÖ!! Om någon har något recept på någon trollbrygd som gör att det börjar snöa så lovar jag att du får en kram om du kommer hem till mig.   Snart (enligt mig) är det Halloween, jag och mina kompisar har bestämt oss att vara tillsammans en hel kväll och äta, se på film och bara ha kul. Under hela kvällen ska vi också vara utklädda. Jag ska vara Mimmi pig!! Feel happy! . Från en sak till en annan, Jag vill gärna börja med någon följetong eller något på bloggen, Kommentera gärna om ni vill läsa något speciellt annars så ska jag försöka komma på något ändå.   

 

Nu tänker jag be om ursäkt för detta väl utspridda inlägg som handlade om allt och inget  Men hoppas ni förstår några ord iallfall, jag ska nu dansa iväg i mina blåa haremsbyxor och rota igenom hela kylskåpet för att sedan äta någon lunch   Lova mig att ha en bra dag! 

 

Ses!!  

Presentation


Välkommen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor
Vad vill ni jag ska göra på bloggen?
 En berättelse
 Mer videor
 Mer bilder
 Dikter
 Följetong
 Dagbok
 Eget alternativ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards