Alla inlägg under november 2016

Av Adelina - 27 november 2016 17:27

Hej!

Hoppas ni mår bra. Snart är det jul! Jag längtar väldigt mycket. Under december (den 1:a till den 24:e) kommer jag lägga upp en julkalender. Eller det är vad jag kallar den för. Egentligen är det bara en samling med 24 texter. Jag har fokuserat på karaktärer ur filmer, framförallt disney, och kopplat karaktärerna till ett problem i dagens samhälle eller något som jag tror att vi alla kan, på olika nivåer relatera till. Observera att detta inte är något facit. Jag har inte sökt jätte mycket fakta om karaktärerna och deras historia utan jag har bara skrivit så som jag har tolkat dem.

Det handlar inte alls mycket om jul. Faktiskt inget alls. Men förhoppningsvis kan ni ändå få ut någonting. Kanske en liten sak att fundera över varje dag. Texterna går att tolka på många olika sätt och allt handlar om vad du vill se. På torsdag kommer det första kapitlet upp!

Presentation


Välkommen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor
Vad vill ni jag ska göra på bloggen?
 En berättelse
 Mer videor
 Mer bilder
 Dikter
 Följetong
 Dagbok
 Eget alternativ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards