Alla inlägg under september 2014

Av Adelina - 1 september 2014 17:17

Nu vet jag att det var länge sedan jag skrev på bloggen men jag har faktiskt skrivit hela dag 13 redan men just när jag skulle spara det och lägga upp det på bloggen så försvann internet och inlägget som jag hade tagit 45 minuter att skriva försvann likaså. Sen dess har jag börjat 7:an och haft ganska mycket för mig. Därför kommer det här inlägget inte vara som alla tidigare. Men hoppas ni gillar det ändå. Den 13 januari (som ni förstår pga rubriken) var vi på safari. Vi fick se jätte många djur och lärde oss roliga fakta om dom. Vädret var bra, det blåste lite och var molnigt men det var skönt för annars skulle det varit för varmt. Det kom en liten skvätt regn men då skyddade vi oss med stora ponchos (som förövrigt var väldigt sköna  )


   

Vi åkte med en sådan bil igenom ett område med stängsel runt omkring. Djuren (Förutom lejonen och geparderna) gick fritt inne i det området.

       

                                              

Många djurbilder från safarin. 



Jag hoppas ni tycker om inlägget trots att det mest innehåller bilder och inte så mycket text. Jag skulle ha skrivit mer om det inte varit så att jag har varit sur (för att hela mitt inlägg försvann   ) och upptagen med skolstart, läxor,prov och kompisar. Det här är det näst sista inlägget om Sydafrika. Jag ska försöka skriva klart det här och sedan kanske börja med en följetong av något slag     .


Ses!

Presentation


Välkommen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor
Vad vill ni jag ska göra på bloggen?
 En berättelse
 Mer videor
 Mer bilder
 Dikter
 Följetong
 Dagbok
 Eget alternativ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards