Alla inlägg den 5 december 2016

Av Adelina - 5 december 2016 06:46

Bambi

Story. Föds till skogens prins. Föds med plikter. Lär sig att bli den han måste bli utan att släppa taget om den han vill vara.

Vad var din första blick på världen? Det var väldigt många som kom och ville se mig. Jag var prins och skulle bli skogens furste. Min berättelse var redan skriven när jag föddes.

Vem var din mamma? Min mamma var den mest renhjärtade, goda, älskade mamma man kan finna. Hon var älskad av alla. Hon försvann ur mitt liv när jag var mycket liten och jag saknar henne mycket men jag vet att hon finns här. I luften, i vattnet, i träden. Hon vakar över mig.

Vad var svårast i din uppväxt? Att växa upp. Jag var fortfarande ett litet barn när min mamma gick bort. Skogens furste fick då ta hand om mig. Han var inte riktigt en mamma för mig men jag är enormt tacksam för det han gjorde för mig. Jag fick bli vuxen och ta ansvar tidigare än vad jag själv ville. Men vänner och familj runt omkring mig har hjälpt mycket.

Vad har du lärt dig under ditt liv? Att även om vi har ett öde, en berättelse som redan är skriven, kan vi inte bestämma allt. Olyckor händer. Ibland ändras planen. Om du vill ändra din plan så går det. Du kan bli precis vem du vill. Göra vad du vill.

Presentation


Välkommen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor
Vad vill ni jag ska göra på bloggen?
 En berättelse
 Mer videor
 Mer bilder
 Dikter
 Följetong
 Dagbok
 Eget alternativ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards