Alla inlägg den 7 december 2014

Av Adelina - 7 december 2014 22:25

Den här veckan har varit lite jobbig. Vi har mycket prov och läxor nu innan betygen sätts. Och det var inte så trevligt när min hjärna i onsdags bestämde sig för att få några minuters minnesförlust under matteprovet. Men den har också varit rolig, när jag fått se hur människorna omkring mig börjar längta till julen och jag fått göra julklappar. Jag har nu fått en lugn och mysig helg, som jag behövde. Med både musikalövning, adventsfika och vila. Jag har också hunnit beställa bilder från Sydafrika resan som jag ska klistra in i min Sydafrika bok. Nu se jag fram emot en nu härlig vecka med spännande upplevelser och nya överraskande möten. Hoppas ni får en bra vecka!

För er som inte läst tidigare inlägg:
Jag ska en gång i veckan under hela december försöka berätta lite vad som hänt under veckan :)

Presentation


Välkommen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor
Vad vill ni jag ska göra på bloggen?
 En berättelse
 Mer videor
 Mer bilder
 Dikter
 Följetong
 Dagbok
 Eget alternativ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards